تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز :
    باردید دیروز :
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید سال :
    بازدید کلی :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




دانلود رایگان ربات آنتی بن کلش اف کلنز ورژن 22

 

 

ربات کلش اف کلنز چیست؟

همانطور که میدانید پیشرفت در بازی کلش آو کلنز نیازمند این است که شما همواره آنلاین باشید و افزایش لولتان بسته به حضور دایمی شما در بازیست به همین خاطر و برای صرفه جویی در وقت ، رباتی طراحی شده است که میتواند بجای شما بازی کند، برایتان منابع جمع آوری کند.

ربات کلش اف کلنز نرم افزاری هست برای کامپیوتر شما که نقش یک پلیر را برای شما بازی میکند برای شما نیرو میسازد ، به اتک میرود و گلد و اکسیر جمع میکند .
این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز است و نیاز به یک نرم افزار شبیه ساز اندرویدی در کامپیوتر شما دارد .
شما میتوانید از میمو یا بلواستکس برای اجرای بازی کلش و ربات کلش در کامپیوتر خود استفاده کنید .

 

  • 513 نفر
ادامه مطلب

در این مجموعه آموزشی با استفاده از یکسری ترفند های جالب و جدید می توانید طراحی های منحصربفردی را در رابطه با چگونگی ساخت صحنه های داخلی فرا گرفته و دانش کامل آنها را نیز بدست آورید. آموزش معماری به همراه جزئیات پس زمینه و همچنین استفاده از ترکیبات با استفاده از ۳ds max نیز از بخش های آموزشی متنوع این مجموعه می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزشی مدل سازی فضای داخلی با نرم افزار 3ds Max Modeling Realistic Interiors in 3ds Max and Marvelous Designer

 

  • 955 نفر
ادامه مطلب

Impossible Engineering Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

Impossible Engineering season 1 cover دانلود فصل اول مستند مهندسی غیرممکن Impossible Engineering 2015

 

نام مستند: Impossible Engineering Season 1 – فصل اول مستند مهندسی غیرممکن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

TVRage

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند مهندسی غیرممکن به بررسی ابرسازه های مهندسی و سایر شگفتی هایی که در علم مهندسی به ندرت رخ می دهد می پردازد و …

  • 1036 نفر
ادامه مطلب

یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

 

Java.Runtime.Environment.Cover  فایل های اجرایی جاوا Java SE Runtime Environment 8.0 Update 45

 

  • 920 نفر
ادامه مطلب

نام ابزاری برای ساخت تم برای گوشی های سونی اکسپریا می باشد. سونی یکی از پیشگامان استفاده از تم در گوشی های هوشمند اندرویدی است و امروزه بسیاری از شرکت های مطرح دنیا این موضوع را دریافته اند و در نسخه های جدید اندروید آبنبات چوبی خود پشتیبای از تم را جای داده اند .  تا قبل از این ، ساختن تم برای گوشی های اکسپریا بسیار سخت و دشوار بود .با این ابزار کاربر میتواند به سادگی هر چه تمام تر برای گوشی اکسپریای خود تم بسازد و بیش از ۳۰۰ عنصر گرافیکی را در تم خود تغییر دهد . Theme Creator یک فایل Beta می باشد که برای اجرای آن به نرم افزار Java Runtime Environment نیازمند می باشید .

 

 

Theme Creator دانلود ابزار ساخت تم سونی  Theme Creator BETA .0.0.1

 

  • 1215 نفر
ادامه مطلب

سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس که بزرگترین سایتهای ایرانی نیز از ان استفاده میکنند(مخصوصا سایتهای موزیک) در دنیا طرفداران بسیاری دارد

این اسکریپت که در اختیار شما قرار میگیرد در حال حاظر بروز ترین اسکریپت موجود از سایت اصلی وردپرس است

به ادامه مطلب مراجعه کنید....

  • 327 نفر
ادامه مطلب

نرم افزاری کم حجم، ساده و رایگان به منظور ساخت USB فلش های قابل بوت از فایل ایمیج یا دی وی دی ویندوز طراحی شده است تا به راحتی لازم برای بوت و نصب ویندوزهای ۷ / ۸ را از روی DVD یا فایل ISO آن به روی حافظه USB منتقل نمایند.هدف اصلی این ابزار ایجاد سریع یک فلش قابل بوت در کمترین زمان ممکن تنها با چند کلیک ساده می باشد.

 

WindowsToUSB Lite 1.3.2.0 نرم افزار ساخت فلش بوتیبل WindowsToUSB Lite 1.3.2.0

  • 508 نفر
ادامه مطلب

بازی فکری ۱Path که پیش تر برای سیستم عامل های ایفون منتشر شده بود و بعد از گذشت مدتی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است در آن باید با تکان دادن گوشی های آندرویدی خود یک دایره کوچک را به درون طیف وسیعی از موانع هدایت کنند و مانع برخورد با آن ها شوند. هرچه قدر در این بازی جلوتر می روید این بازی سخت تر می شود و شما با یک بازی شگفت انگیز مواجه می شوید.این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

1Path v1.0 بازی فکری 1Path v1.0 – اندروید

  • 768 نفر
ادامه مطلب

یک بازی دوبعدی تعقیب و گریز است که منهدم کردن اهداف نیز جزئی از گیم‌پلی آن می‌باشد.شما در بازی Turbolab Pursuit به عنوان یک دانشمند فرصت این را دارید تا با استفاده از ابزار و وسایلی که در دست دارید خودروی خود را بسازید و با استفاده از آن در هر شرایطی انقلابی در صنعت خودرو سازی به پا کنید. قابلیت های این بازی تقویت اسلحه‌های نابودگر اتومبیل ، آیتم های افزایش دهنده قدرت و … است . این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Turbolab Pursuit 2.7 بازی تعقیب Turbolab Pursuit v2.7 – اندروید

  • 765 نفر
ادامه مطلب

نام مجموعه نرم افزاری قدرتمند در زمینه کار با سندهای متنی و نامه های اداری می باشد که ه شما امکان مدیریت فایل های آفیس با فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و اجرای فایل های PDF را می دهد.این آفیس از ۴۵ زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند. از ویژگی های این نرم افزار نمایش انواع اشیاء های گرافیکی ، جستجوی کلمات، بزرگنمایی و … است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Kingsoft Office 6.0.2 نرم افزار پردازشگر قدرتمند اسناد متنی Kingsoft Office 6.0.2 – اندروید

  • 558 نفر
ادامه مطلب

با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و یا لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی مشهود است.Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قدرتمند بر مبنای Google Translate (مترجم گوگل) عمل می کند.

 

Dictionary .NET v6.7.5277.16208 نرم افزار دیکشنری زبان های مختلف Dictionary .NET v6.7.5277.16208

  • 642 نفر
ادامه مطلب

علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD%20%26%20AnyDVD%20HD%207.4.8.0%20Final نرم افزار شکستن قفل دیسک ها AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.8.0 Final

  • 744 نفر
ادامه مطلب

اگر به دنبال یک تم بسیار شیک و زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید پیشنهاد دانلود ها استفاده از VIPER – Go Apex Nova theme میباشد ، از قابلیت های این تم میتوان به ظاهر فوق العاده زیبا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با گذشت مدت ها زمان از انتشار آن و علی رغم پولی بودنش دارای امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ میباشد.در این تم بیش از ۱۰۰۰ آیکون با کیفیت HD و همچنین ۷ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت نیز در این پوسته قرار داده شده. این تم بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

VIPER Go Apex Nova theme 2.4.5.1 تم محبوب VIPER – Go Apex Nova theme 2.4.5.1 – اندروید

 

 

  • 919 نفر
ادامه مطلب

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک نهمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best Paid Android Pack پک نهم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2014

  • 876 نفر
ادامه مطلب

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. همچنین این نرم افزار این قابلیت در خود دارد که می توانید بر روی تصاویر با رزولوشن بالا (تا ۱۲ مگاپیکسل) کارهای ویرایش خود را با حفظ بالاترین کیفیت تصویر اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Adobe%20Photoshop%20Touch%201.6.1 نرم افزار ویرایش تصاویر Adobe Photoshop Touch 1.6.1 – اندروید

  • 852 نفر
ادامه مطلب

r بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های کنترل ونظارت اندروید میباشد . این برنامه جزئیات دستگاه اندرویدی شما را به صورت گرافیکی به شما نمایش میدهد که عبارت اند از نمایش وضعیت باطری ، نمایش وضعیت پردازنده و رم، نمایش میزان مصرف اینترنت ، نمایش وضعیت وای فای و بلوتوث و دارای ویجت های مختلف است.نرم افزار Android Tuner نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد ولی برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است . این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Android%20Tuner%20v1.0.0 نرم افزار بهینه ساز اندروید Android Tuner v1.0.0 – اندروید

  • 834 نفر
ادامه مطلب

نرم افزار بهینه سازی به صورت متفاوت از نرم افزارهای مشابه می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه تمامی ابزارهای نرم افزارهای مشابه را اختیار دارد دارای روش های متفاوتی برای بهینه سازی حافظه رم و پردازنده cpu و بهینه سازی اینترنت می باشد و همچنین برای یافتن علت های کاهش سرعت ویندوز و عدم پایداری آن الگوریتم های متفاوتی را به اجرا می گذارد. ابزارهای معمول بهینه سازی نظیر مدیریت استارت آپ،پاکسازی هارد دیسک،پاکسازی رجیستری،پاکسازی ویندوز،پاکسازی فایل های اینترنتی،یکپارچه سازی هارد دیسک،یکپارچه سازی رجیستری و… می باشد. نرم افزار دارای بخش های ویژه جهت بهینه سازی حافظه رم و پردازنده سی پی یو می باشد که در نتیجه باعث افزایش سرعت ویندوز خواهد شد. همچنین برای بخش اینترنت نیز دارای امکانات ویژه ای می باشد که با یافتن دلایل کاهش سرعت اینترنت سعی در افزایش سرعت اینترنت دارد و همچنین دارای امکاناتی جهت حذف تبلیغات اینترنتی مزاحم از وبگردی شما می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربر پذیر طراحی شده است و تمامی امکانات نرم افزار به گونه ای حرفه ای در اختیار کاربر قرار داده شده است.

 

AusLogics BoostSpeed v7.0 نرم افزار بهینه ساز AusLogics BoostSpeed v7.0 DC 2014.06.17

  • 883 نفر
ادامه مطلب

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player 2.2.57یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

GOM%20Player%202.2.62%20Build%205207%20Final نرم افزار پخش کننده محبوب GOM Player 2.2.62 Build 5207 Final

 

 

  • 838 نفر
ادامه مطلب

ا به حال به این موضوع دقت کرده اید که برای گوش کردن یک فایل mp3 آن را روی کامپیوتر یا mp3player خود کپی می کنید و سپس آن را پخش می کنید. اما هنگامی که به رادیوی اینترنتی گوش می کنید مجبور نیستید که اول تمام رادیو را روی کامپیوتر خود کپی کنید و سپس آن را گوش کنید. Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD از رایانه به تلویزیون تنها با یک کلیک است. این نرم افزار از فرمت های مختلف فایل های چند رسانه ای از قبیل MP4, MOV, MKV, AVI, MPG, WMV, MTS, FLV, M2TS, 3G2, 3GP, DIVX, RM, RMVB, VOB, ASF, TS, DV, F4V, OGV, TOD, TP, TRP, WEBM. Audio: MP3, AAC, WMA, APE, FLAC, OGG و … پشتیبانی میکند .

 

Wondershare DreamStream 1.1.6.3 نرم افزار پخش فیلم از کامپیوتر بر روی تلویزیون Wondershare DreamStream 1.1.6.3

  • 1048 نفر
ادامه مطلب

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ Jun10-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده June 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 June 2014

  • 804 نفر
ادامه مطلب

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

 

WHDownloader دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final

  • 845 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی